Selasa, Julai 21

Komen Dari Pembeli

Komen 1.

Terubuk Panggang dan Masak Lemak Cili Padi,salah satu masakan kegemaran saya.Untuk mendapatkanya payah sedikit,sehinggalah saya terjumpa dengan blog ini.Untuk mendapatkanya senang sahaja cuma buat panggilan.Tak sampai satu mingu,dah sampai pun.

Encik Karim,Muar,Johor Bharu.

Komen 2

Ikan yang dihantar segar-segar belaka,sehinggakan dalam satu bulan keluarga saya memesan sehingga 5-6 ekor .Resepi Kerabu Terubuk Masin dan juga masak lemak cili padi sering kali menjadi juadah pembuka selera.Terima kasih Encik Yunus kerana telah memudahkan urusan keluarga kami untuk mendapatkan terubuk ini.

Cikgu Norlia,Petaling Jaya,Selangor.

Komen 3

Masa hari terakhir kursus di Sarawak 2 minggu yang lepas,saya dan kawan 2 bergegas untuk pergi ke suatu tempat.Rupanya-rupanya diajak seorang kawan pergi ke pasar satok untuk mendapatkan ikan terubuk masin ini.Dulu semasa hendak mendapatkanya terpaksa meminta bantuan kawan untuk mengirimnya.Tetapi tidak kini,atas bantuan saudara Yunus,saya semakin mudah untuk mendapatkanya.Dan kini saya bercadang untuk membukan sebuah kedai makanan kerana banyak sambutan dan mudah untuk mendapat bekalan terubuk.

Hj Yusoff (Peg.Kerajaan),Alor Setar,Kedah.

Komen 4

Dulu senang untuk mendapatkanya,tetapi setelah saya terjumpa blog ini semakin mudah untuk saya mendapatkanya.Siapa sangka,atas bantuan Encik Yunus dengan ikan terubuk ini saya juga boleh buat duit disini.

Michael (Pekerja Swasta),Kota Kinabalu,Sabah.